Thursday 15 March 2012

Tiada tajuk!

Syakirah Quotes.

Harini kena pergi sekolah. For what? Latihan lakonann~ Awesome sangat apabila kiterang sampai. Badrol je yang ada. Okayy. Semua tak datang dengan alasan yang tersendiri :D K takpe. Tak marah punnn. Cuma .... Cuma.... Cuma.... Err~ Takde apa la.

*Latihan di jalankannnn~ Tup tap tup tap. Menggedik mengadaaa. TAMAT!

Habis latihan. Berjalan di lorong nan sepi dengan hati yang girang bersama sahabat dan menuju ke mekdi Bangsat Bangsar. Makan-makan. Aku makan aiskerim je. Aiskerim Ahad coklat. Sedappp~ Lama tak makan aiskrim tu. Asyik beli Mc'flurry oreo je -,- 

Sembang-sembang. Gossip gossip.Bercerita pasal kauu. Kau dengan kau! Yes Kauuu! Aku bercerita pasal kau laa. Taknak marah ke? Marah laa. Cepat maki. Lama daii tak kena maki. Tahun lepas kena sekali. Sebab tegur budak buat kesalahan >< K forget about it!

Balik dari mekdi. Lepas habis topik perbualan. Aku, Qis dengan Tira pergi lawatt CK :D Okayy, CK kata "I Miss YOUUU" Haha. Apelahh CK ni. Dah lawat CK. Pergi rumah aku kejap. K, QIS TIDOOOOOOOOOOO -,- Kesian. Muka penatt. Lastly, dorang dah balik. Aku pulak buat tahi mataaa.
Okayy, penat sangat harini.

From head to Toe : Gambar memang takde kena mengena! Homework memang tak buat. *Troll face*

1 comment:

Anonymous said...

fuyooo. latihan lakonan tuuu. heheh.

ehem, homework tak siap eh? report cikgu :P