Friday 16 March 2012

Happy Birthday Hanisah

Hey. Im now struggle with my Homework -,- Kfineee. Baru sentuh buku agama, BI dannn Sejarah. Masih ada 5 Matapelajaran yang aku tak usikkk. OHMYMOMMYY! Entah bila nak buat. Ada dua hari lagi nak cutii. Then, start the war with schooollll~

Sorry. Saya tak comel kalau kenyit mataa >.<
Wink Wink for you Hanisah Syahiroh. Meh dengar saya menyanyii.
*Ehemmmm. Ehemmm.

Happy Birthday to youuu,
Happy Birthday to youu
Happy Birthday to Hanisah.
Happy Birthday to youuuu :)

May Allah bless you always. Aku sayang kau. Keep smiling. Please ignore all bad talk about youu. Dorang semua jelessss tu -,- Jangan lupa kami semua. Especially, Qistina. Dia tu kawan baik awak. Ingat tuu~ Dari dulu dia setia menanti perubahan dari awak. Aku harap persahabatan korang kekal untuk selamanya. InsyaAllah. Semoga setiap yang baik itu milik kau dan orang yang berada di sekeliling kau :) Semoga berbahagia dengan keluarga. Dan semoga kejayaan milik kita Semuaaa. Aminnnn~

Merekaaa :) *sahabat Sejati*
Macam biasa. Hadiah dari aku memang akan lambatt. Sabar ya :) Hehehehehe!
Ehemmm~ Dari pagi text dengan CK. Lepas tuu. Lepas tuu. Kedit habisss :( Ni yang tak suka ni. Duit tarak nak topup. Biasalah budak sekolah. Harapkan duit belanja je. Hihi. 
Mak saya kata. Muka saya pucatt. Mak saya kata. Saya nak demam. Mak saya suruh saya makan ubatt. Dan saya amat bencikan UBATTT! Tolonglah. Saya benci ubat. Kan best kalau ubat rasa macam cokelat kedberi :) *menggrapuuu! K la. Tak berapa nak sihat ni. Kepala dah berpusing 360 darjah. Satu bulatan penuhhh. Kbye. Spread Lovee >.< Salam

From head to toe : Doakan saya semoga cepattt sembuh :"D

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt hr lhr buat member adik ea..