Wednesday 14 March 2012

Typoooo -,-

Hye, I'm Syakirah xD
Hey semua. Bosan menggila harini. Pagi-pagi dalam jam 11.45. Kak Syafira ajak pergi rumah CK kesayangannn~ Okay. Serius. Lama gila dekat rumah dia. Bersembanggg + Gosiping. Banyak rahsia dia aku dapat. Ehemmm. Wahai Ck, jaga makwe tu baik-baik. Budak baik tuuu~ Ekceli, aku sepatutnya keluar dengan Nisa, Tira,Qis dan Syahadat. Oleh sebab surat permohonan tidak diluluskan oleh "KETUA RUMAH" ni. Terpaksa la aku duduk rumah sahaja. Dapat pulak kerja part time. Okay, kena kemass Bilik.

*fuuuu Fuuuu. Kemasss Kemasss. Sapuu Sampah. Susun Buku. Lipat baju. *SIAP!

Now,  masa untuk aku ONLINE. Pergi belog Kak Yui. Tengok nama belog aku dah ada dalam senarai Cheese + Cheese dia tuu :) Okay. Thankyouu Kak Yui.

Kalau dok bercerita pasal Homework. Awesomeee. Memang hanya buku SEJARAH yang aku pegangg. Hebat kan? Habis tu. Kerja yang lain-lain? Memang sebelah mata pun tak pandang. Hebattt~ Esok dah khamis? Bila aku nak buattt? Shuttt la. Memang dasar pelajar cemerlang. Macam ni la. Kanak-kanak yang baca belog ni. Sila jangan ikut perangai akak yaa *Perasan ada reader. Puihh!*

Sila lihat yang pakai baju Malaysia ituu. Omeyyy~ itulah CK.
Akak pegang rahsia CK :D Btw, Slamber haram je CK hantar text kat dia camtuhh. Maluu laa >,< Dah. One more, selama 2  minggu CK cuti ni. Akak soal siasat makwe CK yaa. CK nak tahu sangat kan? Waitttt! 

SEMOGA CEPAT SEMBUHH xD

Assalamualaikumm :D

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sama2 dik..

amboi.. nak korek sapa awek dia ea..