Sunday 18 March 2012

Say Hi to School!


Teacher Hayma : Good morning class!
Student(s) : Good morning teacher!
Teacher Hayma : Okay. What day is today?
Student(s) : Today is Sundayy. HOLIDAYYY! 
Teacher Hayma : Tomorrow is Monday. School Day. Hoooray!

Okay. Aku merapu. Teringat zaman sekolah rendah. Cikgu bahasa inggeris mesti akan tanya " What day is today?  " Lepas tu. Murid-murid semua jawab :D Ahhh. Rindu. Cikgu Hayma. Suka pegang hidung. Gosok-gosok. Korek korek. Errr! Saya bukan kutuk. Saya RINDUUUU~ Seriuss!

Tomorrow. K Monday! K, Schoolday! K, homework! K, rotan! K, bebelan! K, disiplin! K, buku peraturan. OMG! However, zaman sekolah itu sangatt best. Setiap bebelan itu berisi. Setiap hukuman itu ada pengajaran. Setiap kerja rumah itu ada pengetahuan. Setiap yang berlaku itu dinamakan pengalaman. Pengalaman yang mematangkan :"D *im touch* 


What Syakirah. You still smile :) Homework sistaaa. Please finish up your homework. Aduuui. Cuti kali ini la aku paling malas. Nak tengok buku pun malas *sila tampar*  Nilah pelajar cemerlang. kan kan kan. Give me a big hand please *clap clap* 
Ehh, aku lupa nak bagitahu markah exam baru-baru ini. Ehem, maluuu >.< 

BM - 86A
BI - 65B
MT - 100A
SC - 80A
AG - 84A
GEO - 72B
SEJ - 75B
KH - 43D

Jangan tanya kenapa KH aku teruk sangat. Semoga aku lebih rajin lepas ni. Kalau keputusan camnih. Erghh! Memang nak menangis la. Exam last year tahun lepas 5A3B and Now, 4A3B1D

Please, ambik pengajarannya ya Syakirah Izwanie. Kbai. Salamm~ ><

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpe2..usaha lg yer dik..