Friday 23 March 2012

23/3

Hai hai hai hai hai :) Yeayyy! Esok sekolah. Yeayy! Isnin cuti. HAHA :D Okay. Harini kan, 23 mac kan, hari yang bermakna kan. Hari ni anniversary kami LIMA SAHABAT :D

Syahadat 
Hanisah
Atirah
Qistina

Dannn. Akhir sekali. Aku la. Okeyyy~ Lima sahabat yang lalui banyak cabaran kehidupan semenjak bergelar seorang penuntut ilmu di Sekolah Menengah Kebangsaan Bangsar. Lima Sahabat yang sentiasa ketawa walau di serang penyakit stress akibat daripada masalah-masalah remeh yang diperbesarkan. Ha! Zaman sekolah pun boleh buat migrain sekarang ni =,-' Macam-macam masalah. Sabar je laaa~ 

Hari ini 23 MAC 2012
Genaplah dua tahun mereka bersama-sama mengharungi dunia remaja yang sememangnya sukar dan penuh dengan cabaran. Berkat usaha sama mereka. Mereka atasinya dengan tenang dan cuba untuk bertindak dengan rasional. Harap persahabatan mereka kekal ke akhirnyaaaa! Aminnnnn~

Errr~ Errr. Ada berita lagi *hmmm, hmmm! Maluuu #gigit bantal >.<

IM TAKENNNNN!
Hamboiii. Bukan main ya. Kita cakap depan-depan tau. Memang malu. Dia pun malu-malu. Ayooo~ Hebattt. Tak sangka segalanya berlaku dengan pantas. Mula dengan sembang biasa. Akhirnya, masuk topik yang luar biasa. HAHAHA :D

Heyy, Look here! ILOVEYOUUU. Okay, agak gedik. Maaf tergedik. Maaf buat awak terkejut dengan kenyataan ni. Terima kasih sebab terima segalanya dengan senyuman yang comel tuuu >.< Btw, kuih tuuu sedap! Hahaha :D Lain kali bagi saya makan kuih tu lagi ya -,- Hihi. Kbaii. Saya malu balik.

Dah dah dah. Saya tahu kawan-kawan saya sedang wondering gilaa -,- Tiba masanya nanti saya cerita ya. Hehe. Dah la. Salam jumaatttt~ :) Jumpa lagi di next entri, InsyaAllah. Salam.

No comments: