Monday 26 March 2012

26 mac :)

Hai Hai Hai Hai. Entah kenapa feel nak berblogging datang pada waktu cenggini. Konon esok tak sekolah! Padahal, homework banyak yang menanti untuk aku siapkan. Erghhh! Sampai kini. Aku terngiang-ngiang Maharaja Mikado Meiji menjerit nama aku untuk siapkan nota Sejarah. Chuii -,- Aku tak larat. So many fakta laaaaaaaa! Boleh tak. Kalau tak hambek tahu pada tahun bila semua itu berlaku? K aku memang takde semangat patriotisme. Shutt la -,-

Aku taktahu nak cakap ape dah! Banyak kerja Tertangguh. Ohhh, Matematik. Satu soalan tak siap, kena lari satu padang? Seriously! Sungguh awesome. Kalau 40 and above soalan yang tak siap. Nak buat acano? Kena lari 40 round and above ke? 

26 mac 2012

Okay. Aku dengan Kak Syafira pergi rumah che kuuu. Sudah seminggu dia tak pergi sekolah. Banyak pelajaran yang tertinggal kan? So, kami dengan rajinnya pergi la ajar dia. Ehemmm >.< Ajar math je pun. K, ILOVE PHYTHOGRAS THEOREM :) Sungguh simple dan dapat target markah dekat soalan ni. Okay. I know something. Kak Syaf pemina setia 613. Haha. Macam budak-budak :)

Lepas tuu, Lepas tuu? aku nak cakap. Aku dah tukar lagu kat belog yang bersepah nii. Ewwww -,- Sungguh jiwang karoottt kan lagu ni. Tetibe nak tangkap jiwang. Ohgoshhh! Nanti aku tukar la lagu yang rancak sikit. Boleh la korang menari sambil membaca. 

Melenggang poco-poco. Lalalalalala~ *Ayuhh Poco-poco di malam hari*


Let my name stay inside your phone. Let my heart stay inside your soul.

Gedik malammmm~ Haha. Kbai. Salam.

No comments: