Friday 6 April 2012

Entri yang !@#$%^&


Saat aku sedang menanti dia melakukan langkah pertama dalam teguran. Tiada sebarang reaksi yang dilakukan. Hanya senyuman yang diberikan. Ahhhh! Kalau setakat senyuman, dengan sahabat pun kau tersenyum bahkan dengan musuh pun senyuman sinis dilemparkan. Malas aku nak tunggu. Bukan kau sahaja yang aku perlu fikirkan. Aku perlu teruskan hidup tau. Kalau kau buat acuh tak acuh. Aku pun boleh buat milo bancuh tak bancuh la -,-

*Stop the dramatic writing!

Ehemmmm! Back to normal typing. Hehe. Kebelakangan ni banyak sangat masalah yang menyebabkan aku malas nak menghupdate belog. Minggu lepas aku tak update kan? Ohh please! Jangan buat anggukan comel tu. Aku tahu korang rindu *annoyingface.jpg* K! Aku rindu sangat dekat blog. Dah lama tak terjah blog orang. Dah lama tak menyibuk di ruang komen dan shoutbox. Okey! Aku akan mulakan operasi itu kembali :)

Last sekali, doakan mama kita cepat sembuh okayy :)

p/s : Im a freshy. Baru lagi in Twitter. Follow me kay @syakirahIzwanie


No comments: