Tuesday 3 January 2012

Wishlist 2012

Assalamualaikum.

Wishlist 2012
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1. Nak dapat 8A *pray for me kayy?*
2. Nak mahir dalam main gitar
3. Main wishlist : Nak jadi perempuan muslimah yang lebih baik (":
4. Taknak lepaking di mekdi lagii lepas balik sekolah.
5. Nak berjimat cermatt (; *aku boros!

Tadi aku ada buat video untuk pembaca belog ini. Tapii tapii. Ni yang nak nangis ni. Takboleh nak upload. Tenet sloww sangatt. Nanti saya upload ye awak awak semua. Jangann la nangis :( Saya tak pandai pujuk. *K mengada -,- *

Mama : Adik, boleh tak dapatkan 8A?
Syakirah:  Err~ Haha. Insya-ALLAH
Mama: Mama yakin dengan adik. Kalau tengok balik keputusan ujian adik dari form 1. Semuanya melebihi 5A. Mama nak adik buat mama bangga. Buktikan dekat keluarga yang lain. Miskin bukan penghalang untuk berjaya.
Syakirah: InsyaALLAH noni boleh dapatkan 8A selagi mama ada untuk terus sokong noni (;

*peluk memeluk* :")

Sepanjang cuti ni pun aku tak pegang buku sangatt. Ayoo~ Tapi, kerja sekolah sudah siap. Alhamdulillah (; Holiday kali ni aku duduk Shah Alam je. Jadi babysitter. Tak sangka ada upah. Dapat rm100 (; Aku guna duit tuu beli kasut yang aku gilakann. Pergi beli kat Jalan TAR je. Murahh. Buat apa nak beli yang mahal. Nanti bila beli baru. Tersimpan je dalam rak kasut tuu.


Masih  banyak lagi duit lebih. Nak buka SSPN laa (; Baik kan akuu *puiihh* Haha.

p/s: Lepas ni mesti jarang post (": Sebab nak PMR. So, banyak masa dengan textbook kesayangan yang kelihatan suci+putih dan nipis yang berada di atas sebuah meja kayuuu lama. Lol ^^

K,Assalamualaikumm.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

moga semuanya dpt ea syg..
amiinn..

Zehan Ilyana said...

sedih pulak bace entry ni..
teringat kat mama juga...
T.T

nak tgk ur vlog!

محمد رازيق said...

inshaallah dik. moga hajat itu tercapai. amin.. free2, jmput singgah blog, bc entri DAHULU itu.

Putri H. said...

study! study!
make mama proud of you..
make me proud to be your kakak..
orang sekarang akan pandang kita kerana 3sebab.. harta, agama dan ilmu.. kita memang tak kaya harta, agama insyaAllah, bila kita kaya ilmu wherever you go, people will give their respect to you..