Saturday 31 December 2011

Happy New Year =.^

Harini hari terakhir bagi tahun duapuluh sebelas. Ahhh. Sedih nak tinggalkan kenangan manis dalam tahun ni. Tak sabar nak tinggalkan kenangan pahit. Ayoo~ perasaan sekarang becampur baur.

Kenangan manis
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Mendapat top 5 dalam setiap ujian. Alhamdulillah.
2. Dapat coklat dari Lelaki A *Tinggal Sejarah*
3. Dapat makan.
4. Dapat baju
5. Dapat Gitar-> Well, this is my interest. I Love guitar :>
6. Dapat selendang.
7. Dapat ramai lagi kawan baruu.
8.Dapat adik-adik junior yang super awesome
9. Dapat guruguru yang sangat besttt! Tapi, ada yang dah pindah :")
10.Holiday kat Langkawi
11. Sambut New Year 2011 di Melaka


Kenangan pahit
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Dimarah oleh kawankawan.
2. Di marah oleh mama.
3. Luka-luka dekat badan --'
4. Putus hubungan dengan lelaki A *Ingatt! Tinggal sejarah*
5. Dimarah oleh guruguru
6.Kena denda
7. Jatuh tangga
8. Konflik dalam kumpulan.
9. Presentation yang teruk.
10. Dann macam-macam lagi

Aku mengarutt kan? Haha. Aku ni jenis pelupa. Serius. Setiap masalah yang dah selesai. Aku akan lupakan. Sebab, kalau aku terus ingat aku akan berdendam dengan orang tuu. Well, thats me. Aku senang marah dan senang tenang =.^ *Adakah aku memuji diri sendiri?* Tak kan.

Dengan kesempatan ini aku ingin ucapkan HAPPY NEW YEAR kepada semua pengunjung belog ini. ILOVEYOUALL. Jadikan setiap yang berlaku pada tahun ini sebagai pengajaran. Semoga kita lebih tabah untuk menghadapi pada masa hadapan =.^ Assalamualaikum.

Change it if you get chance

6 comments:

ShahzCudin said...

selamat thun baru....
^_^

cha zainol said...

happy new year. 2012 pelis b nice to her.

Zehan Ilyana said...

happy new year , sis..:)

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt thn bru dear..

C i k P i p i T e m b a m said...

kenangan manis dgn pahit dua2 ada kat mr.A... siann... its ok.. :D happy new year babe :)

eykaa awiee said...

happy new year SIR :)