Tuesday 24 January 2012

Penang Island (;

Assalamualaikum. Lama tak post kan. Selalunya aku post hari minggu (: Tapi, minggu lepas pergi PENANG. Takdapat nak post. Kat Hotel sana line internet dia slow bangett -,-

KELEBIHAN PENANG (;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1) Kawasan di Pulau Pinang
2) Bersih sangatt
3) Makanan di Pulau Pinang
4)Sedap giler (:
5)Rugi
6)Bagi sesiapa yang tak pergi sana.
7)Banyak jeruk. Ummmm! Asem-asem >.<
8)Baju kat sana
9) Cantik-cantik
10) Sila datang sana. Heee xD
saya pakai baju baru -,- Dress labuh. Awww (;

Kekurangan --'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Orang sana tak awet muda. Jarang senyum. menyampah mak -,- Haha.
Btw, Penang still best (; Wajib naik Bukit Bendera. Awesome sangatt. Malas nak bercerita penatt. Hayati gambar ni ya.





SAYA TAHU KELUARGA SAYA COMEL >.<  Jangan Jeles ya kawankawan.

Sekarang saya malu lepas mengaku saya sememangnya Comel. *puiihh*
Sebelum terlambat, mahu wish CNY buat semua penduduk berbangsa CINA di MALAYSIA. Sambutan Raya Cina di Padang Kota Lama sangatt bestt.  Selamat Bercuti dan Selamat melaksanakan Kerja Sekolah yang bertimbun. Awwww! Bye semua.

'Holiday bukan menunjukkan kayanya kita. Bukan menunjukkan hebatnya kita kerna mampu sampai ke tempat yang jauh. Bercuti adalah untuk kita mengurangkan tekanan dan untuk memberi ruang kepada kita berfikir tentang tindakan yang lebih baik pada masa akan datang'

3 comments:

Ariena Hisham said...

Wahh bestnya bercuti :)

Anonymous said...

selalu gak lepak2 kt penang..huhu..
last new year,smbut kt padang kota penang..

LaLa mhdnor said...

x penah jejak penang :D