Saturday 24 December 2011

Dari Shah Alam ke KL

Ehem Ehem. *test suara. One two threee. Okey. Lets start. Aku bukan lagi berada di Shah Alam. Sekarang dah balik rumah yang amat ku cintai. Sumpah rinduu. Aku rindu bau bilik aku yang super awesome tuu. Aku rindu patung Pooh akuu.

Syakirah : Hai awak, saya dah sampai
Lelaki K : Hai sayangg :> Baguslah. Dah dah. Pergi mandi. Busyuuk!
Syakirah : Eleh, busyuk-busyuk saya pun awak sayang jugak kan. Awww ^^
Lelaki K : Ehh, mesti laa. muahh muahh
Syakirah : Muuahh? Mengada letuww. K bai. Nak mandi.

Eceh, lelaki K mengada pulak kan. Aku tak suka melayan perasaan. Cukuplah Lelaki A mengguris hati aku. Sesungguhnya aku dah terasa sangat terguris, terhiris dan terhakis. Sampai je dekat rumah. Baru aku sedar. Aku lupaaaa. Lupa nak bawak IC. IC aku tertinggal dekat Shah Alam. Ayooo~ Adakah aku dikira sebagai pendatang asing? Cuak kot. Aku taknak jadi warga Indon. Muka aku terlalu comel untuk menjadi warga asing. *Sila muntah* 

Leka mesej dengan Lelaki K
Aku nak cakap somethingg. Tetapi, otak aku tetibe blank. Errr~ Kbaiii 

No comments: