Friday 23 December 2011

Delete semua Post o.O

Assalamualaikum. Penatttt! Why? Aku dah delete semua post. Taktahu kenapa. Bila aku baca balik semua post aku tuu. Err~ macam merapuuu je. Haha. Aiyoo~ Semalam (23/12/2011) Duduk dekat Shah Alam. Sangat membosankan bestt! Jaga budak kecik yang bernama Alisya Karmila. Yeaahh! Budak tuu super awesome :>

*Three different effect :>
23/12/2011--> 6.00 petang
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Paklang : Cepatcepat bersiap. Nak keluar ni
Syakirah: Nak pergi mana?
Paklang: Pergi Plaza alam sentral
Syakirah: Nak buat apa pergi sana?
Paklang: Ada kenduri arwah.
Syakirah: !@#$%^&

Tuu la. Pergi tanya soalan bodoh. Jawapan pun jawapan bodoh la. Padan muka aku. Otw, nak ke Plaza alam sentral. Focus point ada buat jualan murah untuk diorang punya demo spectacles. 

Singgah dekat jualan murah tuu. Konon nak tengoktengok je. Tapi, tergoda jugak dengan spectacles yang berwarna merah+Hitam. One Family beli spectacles yang sama. Sumpah Ohhsemm! Cantik sangat spec tuu. Lagi-lagi kalau aku yang pakai. Sumpah ayat tuu macam minta pelempang kan. Haha xD 
*pabila orang bermata sepet memakai spec
Dekat Plaza alam sentral. Aku usha sekeliling. Tak macam ada kenduri arwah punn. Hanya manusia yang suatu hari nanti akan jadi arwah yang sibuk membeli belah. Lepas tuuu, aku ikut je pinggul makcik aku. Sedang asyik aku mengekor. Kami tiba di sebuah kedai yang menjual telefon.

Syakirah: Nak beli telefon baru ke?
Maklang: Taklah nak jual telefon baru. Lepastu kita beli telefon lama

grrr~ Again aku terkena. Punya la maluu. Amoi yang jaga kedai tu senyum kambing pulak dekat akuu. Ouchh ouchhh >.< Maluuuu. Last-last aku jalan-jalan dekat floor tuu. Aku tengok baju. Cun-cun baju dekat situ. Harga pun cunn. Haha xD

Wahh, makcik aku yang berusia dalam lingungan 40-an tuu pakai fon ni. Aku pun pakai samsung champ je. Ni yang nak buat tunjuk perasaan ni. Jelesssss nye! Phone lama makcik aku c3 diberi kepada pakcik aku. Yakni suami dia. Well, both of them use an awesome mobile phone. Lol ^^ Kaya boleh la kan. Tapi, sayang. Dah berpuluh tahun kahwin. Anak baru satuu.


Comel kan anak dorang. Nama pun best. ALISYA KARMILA BINTI MOHD ALI . Dia rapat dengan aku dan abang aku. Sepanjang cuti sekolah ni, aku dengan abang aku jadi babysitter. Kena jaga budak kecik ni. Ayooo~ Sungguh memenatkan. Budak-budak kan banyak hal. Banyak ragam. Banyak songeh. Well, aku merungut ke ni? Ehh, tidak. Aku ikhlas buat semua kerja. Aku kan budak baik! *Sila Muntah* Jam 9 malam, pergi makan dekat kedai mamak. Awww~ Aku order roti bom dengan milo ais. 

Dekat pukul 10 sampai rumah. Terus melompat atas sofa yang empuk ituu. On Tv, On Astro. Tukar channel 132. Yeaahh. Maharaja Lawak Mega is showing *BI Hancuss*

*Tak konsentrate. Persembahan terakhir aku dah tidur. Lol ^^

3 comments:

Zehan Ilyana said...

arhaa..comelnye..:)))

p/s: ok thanks..da follow..:)))

Che Izwa said...

teenager: Ehee :> Okey. Thanks.

eykaa awiee said...

comel kamu nie xD